RSS

IMAN MASUK WAD

04 May


Hari rabu lepas, iman kena jumpa pakar pediatrik kat serdang…kul 8 aku dah terpacak kat hospital…kalau kat pediatrik memang lama menunggu…kalau tak sempat blk ke sekolah terpaksala aku ambik cuti…

Pkl 11, baru sampai turn iman, dia dah tertido kat atas riba aku…dr dgr paru-paru dia…muka dr mcm lain je…dr cakap iman kena msk wad..paru-paru belah kanan dia byak kahak, kalau tak dirawat takut kena jangkitan kuman…terkedu aku dgr…sbb aku tgk iman ok je..cuma batuk dia kadang2 ada..

Sblum msk wad, aku bawak iman g x-ray dulu..dlm perjalanan call abg..terkejut abg..aku srh abg blk kemas baju dan keperluan iman…Sah..paru-paru iman memang byk kahak..Sampai kat wad dr terus bagi iman nabulizer…begitula keadaan iman selama 2 hari…iman terpaksa menyedut gas setiap 3 jam..nak tido pun tak lena…terpaksala aku ambik cuti rehat 2 hari..untuk iman, aku redha je…

Tapi, sian kat suami dan dua anak aku yg lain…tak de sapa nak uruskan kat rumah…nasib iman masuk 2 hari je…kalau tak tak taula…

 
Leave a comment

Posted by on May 4, 2009 in Iman

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: