RSS

SERONOKNYA MAIN AIR!!!

24 May


Itulah agaknya yg ada dalam hati Iman..Mggu ni agak membosankan skit, abi sebok keje..So jom have fun dgn umi..

Bangun tidur je pg tadi..terus kak long bertanya..

” Umi nak mandi kolam boleh?”

Sbnarnya smlm dah mandi..hari ni nak mandi lagi..abg pun dah janji nak mandi dgn diaorg, sbb ptg ni abg nak g keje lagi.

Siap sarapan, semua msk kolam termasukla Iman, abi tukang pegang Iman, umi tukang ambik gambar..

Bukan main seronok lagi Iman, tgkla mukanya tu..Dalam hati bimbang jgk takut asma..tapi semua tu untuk kuatkan paru-paru dia..Siap meniarap lagi dalam tu..abg saje je lepas skjp2, bimbang tkt terbalik..

Kakak2 dia yg dua org tu lagila seronok..Dapat berendam lama-lama..

Pukul 12 lbh baru naik..sebab lapar..

Pepun itulah aktiviti mggu ni..mandi kolam…Iman siap mandi terus tido..penat agaknya.

 
4 Comments

Posted by on May 24, 2009 in Iman

 

4 responses to “SERONOKNYA MAIN AIR!!!

  1. Jiey^Mien

    May 24, 2009 at 10:59 am

    Bestnya Iman n kakak2 main air.. Kalau Ian pun, sure tamau naik..

     
  2. Noina

    May 24, 2009 at 2:35 pm

    wow..bestnya.bila la dapat guna kolam yang jiey bagi tu yek..

     
  3. ainulmazruliyyah

    May 24, 2009 at 4:23 pm

    suke tgk iman!! bukan main dia.. hehe.. wat rindu je!!

     
  4. sEgAlaNya kU tEriMa

    May 26, 2009 at 4:16 am

    seronoknya..
    nak mndi same2 jugak…
    huhuhuh

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: