RSS

IMAN DAN WALKERNYA

26 Jul

handsome tak saya?


tengah merenung masa depan….

Sbnarnya dah lama nak upload gambar Iman ni…baru ni berkesempatan…Alhamdulillah, Iman dah boleh duduk dgn postur yg agak baik di dalam walker…kalau tak kepalanya asyik ke belakang…tapi pergerakannya masih lagi menolak ke belakang dan ke tepi..dia tak pandai nak ke depan…kadang2 aku standkan walker ni…sbb walker ni ada stopper…aku ajar Iman berdiri dan duduk…Blh jugakla dia berdiri…tapi tak la lama…kalau lama..klonessnya datang…kloness tu kaki kanan dia bergetar…kadang-kadang dua belah kaki…

Waktu petang, aku suka letak dia dalam walker tu, pastu letak kat pintu…biar dia tgk kakak-kakak dia main basikal…dan kalau tgh rajin aku pakaikan dia kasut…dgn walker tu sekali aku angkat ke porch kete…Mulalah tersenyum lebar…Seronok kot…

Aku harap sangat Iman boleh bergerak ke hadapan pakai walker…sekurang-kurangnya dia tahu cara untuk melangkah…..tak pela la Iman..kita berlatih byak lagi yer….

 
1 Comment

Posted by on July 26, 2009 in Iman

 

One response to “IMAN DAN WALKERNYA

  1. Noina

    July 26, 2009 at 4:19 am

    harapnya kan kak..Amin..🙂

    Ina dulu penah masukkan Nabila dalam walker..sekejap je..pasal dia tak suka..dia rasa mcm terkurung dok dlm walker tuh..la nih..dah tak cuba lagi..terus lupa pasal walker nabila tuh.huhu..

     

Leave a Reply

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

