RSS

AKU KEMBALI….

08 Apr

Alhamdulillah….aku kini kembali berblogging…
Tempoh 8 bulan tempoh yang cukup panjang untuk aku memulihkan diri….
Kuncinya hanya satu..berlapang dada dan redha dengan apa yang berlaku…
bak kata Dr. azhar, jiwa ok semua ok…

Namun hingga kini…aku sukar melupakan apa yang berlaku…
Bagaikan drama bersiri…dan apabila tergambar episod2 itu…air mataku pasti mengalir tanpa disedari…
Ianya terlalu pahit untuk dikenang…
Terlalu derita untuk diingati….

Dan… Di hujung jalan derita itu…
aku bersyukur…Tuhan masih lagi menyayangi…
Aku tidak tenggelam dalam lautan kekecewaan yang amat sangat itu…

Aku bangkit…merangkak..memapah…dan kini…
Alhamdulillah..aku mampu berdiri…

aku kembali menemui diriku yang hilang….

Aku mahu terbang tinngi sebebas burung…biarpun sayapku satu…
Aku mau hidup memayungi anak-anakku…
dan jadikan mereka insan luar biasa…..

Terima kasih Allah atas rahmatMu….
Buat Rakan-rakan blogger…aku kini kembali……

 
3 Comments

Posted by on April 8, 2010 in Luahan

 

3 responses to “AKU KEMBALI….

  1. Jiey^Mien

    April 20, 2010 at 12:02 am

    Salam kak,

    Lamanya tak dengar khabar.. Lamanya tak ketahuan berita..

    Apa sekali pun yang berlalu, Jiey tahu akak kuat.. InsyaAllah, semoga segalanya baik untuk akak sekeluarga..

     
  2. Noina

    April 22, 2010 at 2:52 am

    Salam kak..

    Akhirnya akak kembali jugak.. Teringin betul nak tanya keadaan akak..sepi je..ina ada email aituh kat akak..tapi tak respon..takpelah..welcome back kak..🙂

     
  3. Kerikil Kehidupan

    April 27, 2010 at 3:10 am

    Thanks…kita berkongsi derita yang sama…kita berkongsi anugerah yang sama…kita berkongsi hati yang sama…dari jauh…kalian tetap di ingatan…di makmal komputer melihat telatah rayyan, melihat nabila…dan sarra…cuma terhad masa dan kemudahan…

    Melihat anak2 kita…air mata ini mengalir…Iman dah jauh ketinggalan…InsyaAllah…Iman akan turut serta bersama kalian…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: