RSS

Salam Semua…

21 Apr

Salam Semua…

Iman kini kembali…

Iman rindu kat kawan-kawan..abang idris, adik rayyan arif, adik nabila, adik sarra, adik syafiah dan ramai lagi….

Iman pun rindu kat acik2 juga…terutama acik jiey…iman selalu baring guna bantal upin ipin yang acik jiey bagi present…

Iman pun rindu kat acik ina, acik ita, acik sue dan ramai lagi….

Iman sekarang kat kampung,,,kami dah tak duk Bangi lagi…Citernya panjang…nanti umi citer ek…

Sekarang Iman nak tidur….. nanti jumpa lagi….

Babai and miss u all…..mmmuaaah….

 
6 Comments

Posted by on April 21, 2010 in Iman

 

6 responses to “Salam Semua…

  1. mrs_zura

    April 22, 2010 at 1:44 am

    welcome back kak nani..lama x update blog…

     
  2. Noina

    April 22, 2010 at 2:50 am

    wah..rindu betul kat anak ibu sorang nih.. dapat jugak menatap wajah Iman..🙂 Iman dah pandai duduk dah.. good boy!

     
  3. Puteri Nuur At-Terawis

    April 22, 2010 at 5:03 am

    welcome back Kak Nani, kami rindukan Iman. More stories, ok?

     
  4. Kerikil Kehidupan

    April 27, 2010 at 3:07 am

    Thanks zura, ina, puteri…nama kalian tetap di ingatan…cuma sekarang ada kekangan skt untuk bersiaran…di pendalaman ini…internetnya agak terhad…kak nanie skarang mengajar di sekolah yg berhadapan dgn gunung ledang, dlm kwsan bukit kepong…InsyaAllah dlm permohonan utk bertukar ke Segamat…InsyaAllah masa kat Segmat nanti halangan tu dah tak ada…Rindu kat kawan-kawan…dan anak-anak…

    Kekecewaan ini membawa aku pergi jauh dari Kuala Lumpur..namun kalian tetap di hati….

     
  5. ita zakaria

    April 27, 2010 at 9:36 am

    kak, selamat kembali ke dunia blogger! rindu sangat2… ujian kita mungkin berbeza, namun penyelesaiannya tetap sama; SABAR, SABAR DAN TERUS SABAR! REDHA JUGAK PERLU UNTUK UJIAN2 ALLAH INI….

     
  6. Rizziela

    May 8, 2010 at 4:24 am

    Salam..

    kenapa kecewa? Harap terus sabar & tabah menghadapi dugaan hidup

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: