RSS

Iman and New Splint

26 Jun
Splint kaki

Splint tangan

Sebenarnya splint dah lama tempah kat Serdang…tapi terpaksa dibatalkan atas sebab-sebab yg tak dapat dielakkan…akhirnya splint Iman dibuat di Hospital Segamat Selasa lepas…
Agak rumit juga pembuatannya…tapi splint ini perlu untuk memaksa Iman membuka tapak tangan dan menegakkan tapak kaki…Splint ini digalakkan pakai waktu tidur..
Masalahnya Iman tak suka pakai splint ni dalam tempoh yang lama…malam tadi dia menangis sekuat hati..setelah splint dibuka barulah dia diam..memang splint ni agak mengganggu pergerakannya…terutama habitnya yg suka meniarap di dalam buai sebelum tidur…
Tak pela Iman..kita cuba lagi yer….
Bak kata pepatah.sikit-sikit..lama-lama jadi bukit…
 
3 Comments

Posted by on June 26, 2010 in Iman

 

3 responses to “Iman and New Splint

  1. JMY

    June 26, 2010 at 5:47 am

    samala dgn anak saya, aisyah, pakai 2-3 jam lps tu dah terjaga tak selesa. buka splint baru lena..

     
  2. ibu-uwais-ameenah

    June 28, 2010 at 2:04 am

    kak, saya rasa kalau iman tido dlm buai lagi selesa kot.. kala dia meniarap dlm buai, akak kelurkan kaki dia dari kain buai sikit. arrea buku lali mcm tu. klu pakai kena selalu. klu dr. uwais tau pakai kejap je mesti dia bising. saya pun bagi dia pakai time tido je. tp klu pakai selalu mmg nampak improvementnya. (just berkongsi pendapat & pandangan.. thru my experience..)

     
  3. JMY

    July 4, 2010 at 12:25 am

    memang klu doc tau, dia akan bising..hehehe

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: