RSS

Kuda Getah Iman

15 Aug

Memenuhi permintaan JMY…

Inilah kuda getah Iman…

Harap dapat membantu…

 
4 Comments

Posted by on August 15, 2010 in Iman

 

4 responses to “Kuda Getah Iman

  1. Noina

    August 15, 2010 at 3:35 am

    ina pun nak cari..tapi ina jumpa yang takde pelapik kat bawah kaki kuda tu..mcm boleh kedapan kebelakang tu..yang jumpa ada kaki. je..huhu..

     
  2. Kerikil Kehidupan

    August 15, 2010 at 12:30 pm

    Akak ada tanya terapi kat serdang hari tu..kalau yg ada pelapik tu..mahal skt..blh order dhn hospital..harganya dalam ratus-ratus gak…Akak tak mampu..tu yg akak beli kuda iman ni..harganya dalam rm20 lebih jer..tapi kena rajin isi anginla…

     
  3. JMY

    August 16, 2010 at 5:24 am

    thanks kak, ini kuda yg klu budak biasa naik, dia blh bawak kudatu lompat-lompat ke?

     
  4. Kerikil Kehidupan

    August 16, 2010 at 11:53 am

    Tak boleh…kuda tu lebih untuk ajar iman mengangkang..tulang punggungnya ketat..kadang-kadang nak pakai pampers pun payah

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: