RSS

Miraku Sayang…..

05 Dec
Salam bersiaran….
En3 kali ini khas untuk Mira…
Anak kedua umi…
Keletahnya akhir-akhir ini begitu menghiburkan…
Mulutnya begitu petah berbicara…
Walaupun ada ketikanya soalannya tak mampu umi jawab…
Ada bicaranya yang menyentuh rasa…
Tapi itulah Mira…
Dia sedang membesar dan sedang meneroka dunianya….
Sedang cuba mengerti apa yg berlaku di sekelilingnya…..
Bersama Kak Long….ntah apa yg satu tu agaknya….
Masa ni Mira dlm lingkungan 2 tahun…
Jalan-jalan di Mines.
Posing maut….
Suka sangat tengok Tom Tom Bak…
Selalu tanya kat Umi…
” Boleh tak Mira nak nyanyi kat Tom Tom Bak? “
Posing tayang gigi….
Boleh jadi model iklan gigi ni….
Posing tayang kasut raya…
Masa ni umurnya 3 tahun….
Yang paling favourite…suka kacau adik Iman…
Mainan Iman..mainan Mira jugak…
Memang tak suka sgt kalau dipeluk berlebihan….
Bersama kak long yg kadang ‘ngam” dan kadang-kadang tak…
Apa pun umi sayang Mira….
Umi harap sangat Mira jadi anak yg berguna dan boleh bantu kak long jaga Iman…
tahun depan Mira akan memasuki Prasekolah…
Dah tak sabar nak sekolah…
Semoga berjaya anakkku…
Terima kasih menjadi penyeri di danau hati umi….
 
4 Comments

Posted by on December 5, 2010 in Mira

 

4 responses to “Miraku Sayang…..

  1. Mawar

    December 5, 2010 at 9:13 pm

    betul tu kak, selalu doakan yg trbaik utk anak2, doa yg ikhlas dr seorg ibu, insyaalah…allah maha mendengar

     
  2. ieda

    December 6, 2010 at 9:36 am

    sentiasa doa yg terbaik buat mereka…arwah mak saya selalu cakap kat kakak saya “anak bertuah” bila dia marah.alhamdulillah kakak saya mampu bersabar melayan & menjaga dia semasa sakit…mmg anak bertuah utk mak saya.

     
  3. Azma

    December 6, 2010 at 9:37 am

    dah nak masuk sek ye mira..?? g sek rajin2 & baik2 tau.. Bagi umi senang hati…

     
  4. Anonymous

    December 6, 2010 at 3:40 pm

    pabila kesepakatan itu dicari…kan bertemu persamaan…kan tersisih perbezaan….

    menyatu nya kasih dan sayang…tiada yang terzahir selain bahagia…pabila saling memberi dan menerima…

    ketentuan Allah adalah Rahsia Allah…

    wallahu'alam…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: