RSS

Mira At Work….

07 Dec

Cerita Mira Lagi…..

Kali ini tntg Mira dan hobinya….
Mira ni sedari kecik memang suka benda-benda yg teknikal…
Pantang jumpa pensil ke lidi ke…habis dijoloknya lubang plak…sungguh merbahaya…
Lepas tu dia suka sgt mem”pomen” sesuatu benda…
Dah macam mekanik pulak…
Kalau tayar lori ke keter yg Iman punya…
Dialah yg akan kerjakan…Skjp jer tayar dah tak de…
Dah jadi kuih donat dia main masak-masak….
Meh kita layan gmbar dia kat meja kopi…
Meja ni tmpat dia main sambil sepahkan rumah….

Bekas gula-gula yg diikat getah…..
pantang jumpa getah mesti jd koleksi dia…..
Bila tanya nak buat apa…katanya kapal…
kertas pun habis diikatnya dgn getah…..
Main masak-masak sambil buat kerja…..
 
2 Comments

Posted by on December 7, 2010 in Mira

 

2 responses to “Mira At Work….

  1. insan kerdil

    December 7, 2010 at 11:54 pm

    hati dan minda mu menyatu…pada tiap nya perilaku tumpuan hanya untuk merealisasikan…suatu yang dinamakan 'impian'….

    moga menyatu nya jua kasih dan sayang….dalam diri mu….untuk saling lengkap melengkapi….pada suatu ikatan kekeluargaan…kan terzahir nya bahagia pabila saling memberi dan menerima…

    ketentuan Allah adalah rahsia Allah….

    wallahu'alam…

     
  2. nuyin2u

    December 8, 2010 at 5:27 am

    budak – budak, fikirannya tiada batasan kan..

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: