RSS

Suatu Petang Nan Indah…..

08 Dec
Eeh…Kak Ngah makan apa tu….
Kenapa Kak Ngah tak nak tengok Iman…Iman dah pandai duk sendiri ni….
Alamak nak jatuh pulak…nasib smpat tahan dgn tangan….
Sempat senyum untuk umi walaupun muka nampak takut-takut…
Kena latih banyak kali lagi ni….
Malam-malam suruh kak long dgn kak ngah teman Iman duduk
sambil tgk Astro Oasis…
Iman suka tengok slot Indahnya Iman….
 
9 Comments

Posted by on December 8, 2010 in Iman

 

9 responses to “Suatu Petang Nan Indah…..

  1. Bicara hati ibu aisya

    December 8, 2010 at 7:16 am

    Alhamdulillah..kak, iman dah pandai duduk yer?satu potensi yang baik nih. Moga akan ada lebih banyak pencapaian dari iman. Kena terus usaha dan jangan putus asa ye iman. go..go chaiyok.Iman can do it!

     
  2. Ummi Alisya

    December 8, 2010 at 7:33 am

    gud work Iman… teruskan ye nak. Alisya kalau didudukkan, kat sofa boleylah. itupun dgn taruk bantal keliling! pastu tido!!! hihiii…

     
  3. insan kerdil

    December 8, 2010 at 8:47 am

    kuatnya suatu perjuangan adalah pada matlamat…terbina nya suatu kekuatan berdasarkan kaedah…bertambah nya kekuatan pabila ada nya sokongan….

    pada ketika lengkap melengkapi….kan terzahir nya bahagia pabila saling memberi dan menerima…

    ketentuan Allah adalah rahsia Allah…

    wallahu'alam…

     
  4. nuyin2u

    December 8, 2010 at 9:22 am

    tahniah, seronoknya tgk iman duduk, betulla kan, kena byk latih, klu tak asik terhoyong hayang, sama cam ecah

     
  5. Lightnur

    December 8, 2010 at 10:27 am

    Assalamualaikum,

    Sukanya tengok Iman duduk sebaris dgn kakak2nya sambil tengok TV tu.

    Salam sayang
    lightnur

     
  6. Kerikil Kehidupan

    December 8, 2010 at 3:22 pm

    Syukran sahabat kalian…kekuatan saya adalah bermula dari semangat kalian semua….

     
  7. Mawar

    December 9, 2010 at 6:13 am

    alhamdulillah, syukur iman dh makin sihat, aunty doakan yg trbaik buat iman & kakak2nya

     
  8. Jue-Isteri&Ibu

    December 9, 2010 at 3:25 pm

    alhamdulillah..tahniah wat akak n iman…maju lagi, nak..

     
  9. Min

    December 10, 2010 at 10:39 pm

    tahniah iman… dah bole duduk ye… moga pas ni iman akan berdiri dan berjalan pulak… Insya Allah!

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: