RSS

Riang Ria Di Kuantan…..

18 Mar
Alhamdulillah…
Umi dan anak-anak berpeluang bercuti di Kuantan…
Kita layan gambar jer ek…..
ada budak tak sabar nak masuk kolam….
seronoknyer dia….
mujur ada Mak Teh yang rajin melayan…..
Umi pun tumpang seronok….
Kakak, kak Long dan Mira yang excited…
Mira bersama bola-bola air…..

Mira yang agak takut-takut….
Sekarang dah ok…..
Dua orang puteri manja saya……
Auwwww….daring you…..
Iman yang mengamuk bila dikeluarkan dari air…..

Bersantai di Pantai Sepat…….


 
5 Comments

Posted by on March 18, 2011 in Cuti-cuti Malaysia

 

5 responses to “Riang Ria Di Kuantan…..

  1. Rizziela

    March 18, 2011 at 4:43 am

    syoknya Iman dapat main air

    budak2 pun suka kan bila dapat main air..puas agaknya kot

     
  2. Yana@Noni

    March 18, 2011 at 7:58 am

    Amboi2…Iman…x puas main air yer…lain kali ada masa ajak umi mandi kolam lagi yer…
    Seronoknya akak…bolehla try dtg sini nanti….kg ngan Kuantan pun bukan jauh , 2jam lebih jer perjlnan…

     
  3. Bicara hati ibu aisya

    March 18, 2011 at 8:24 am

    Bahagia hati tengok gambar2 nih kak.Alhahamdulillah.Moga ceria dan bahagia selalu.

     
  4. EdaManAli

    March 22, 2011 at 3:37 am

    bestnye main air, rase nk g jgk bwk ank2…

    kene slalu2 happy kan, kak. lupekan duka lara…

    happy seeing you & the kids laughing & smilling…

     
  5. insan kerdil

    March 25, 2011 at 4:46 am

    tiap kenangan itu….biar pun ada di antara nya….terbina bersama kedukaan…'kesakitan'….'kepayahan'….namun yang akan sering mahu diingati…..bersama tiap 'pengorbanan' itu….terlakarnya bahagia…..bersama dan buat yang tersayang….daripada yang menyayangi….dalam menuju redha Ilahi….

    ~gambar last….yang kat buaian tu….sweet sesangat….tiga permata hati….dengan pelbagai gaya…tetap tersenyum manja di samping ummi nye…:D~

    ketentuan Allah adalah rahsia Allah…

    wallahu'alam…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: