RSS

MAAFKAN UMI KAK LONG….

27 Mar
 ” Umi….boleh tak umi duduk dgn abi balik?? 
Kak Long nak duduk dgn umi dan abi…..macam dulu-dulu…”
Terpempan seketika umi dgn soalan yg tidak diduga itu…
Perlahan umi menarik nafas…
ada rasa sebak yg bertandang…
” Kak Long…umi dgn abi kan dah bercerai…
Kami tak boleh duduk sama…berdosa…
Lagi satu abi kan dah ada ibu…
Tak lama lagi Kak Long nak dapat adik baru….”
Jawab umi cuba memujuk Kak Long…..
 ” ermmm…tak sama…”
Terkedu saya….
Maafkan umi Kak long…
maafkan umi…..
Mode : sendu dan sayu…
 
2 Comments

Posted by on March 27, 2012 in Kak Long

 

2 responses to “MAAFKAN UMI KAK LONG….

  1. BalaDa RiNdU

    March 27, 2012 at 11:44 pm

    kak nani.. anak ct yang sulung pun penah minta benda yang sama mcm anak kak nani.. masa tu perasaan ct begitu rasa bersalah.. menangis sepanjang malam.. berdosakah ct membuat mereka berasa tidak sempurna (mempunyai 1 family yang sempurna).. subhanallah sungguh hati kecil mereka belum mengerti erti kehidupan realiti yang sebenarnya.. takpe kak nani nanti dia akan paham jua.. semoga mereka tabah dan sabar melalui kehidupan yang penuh onak duri ini.. buat kak semoga ALLAH memberi kekuatan setimpal ujianNya.. amin

     
  2. Lynn

    March 28, 2012 at 7:17 am

    Sedih sangat bila membaca en3 nie..sian kak long…tapi apakan daya akak…semoga satu hari nanti kak long,mira dan iman faham kenapa ditakdirkan keluarga mereka macam nie…lyn tau senang utk bercakap bahu akak yg memikul..tapi doa lynn moga satu hari nanti hikmah yg besar menanti disebaliknya..

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
CORETAN UMI IMAN

Berjuang selagi terdaya......

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: